• 01-03-2016, 11:02:37
    #37


    Son durum böyle bende de
  • 01-03-2016, 11:14:49
    #38
    Üyeliği durduruldu

    Benim bu ay ..
    28 ŞUBAT 2016


    29 ŞUBAT 2016


    1 MART 2016
  • 01-03-2016, 13:28:58
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ya ben anlamadım neden böyle oldu , alexa değeri felan iki katı geriledi. Bununla ilgili bir bilgisi olan varmı_?
  • 01-03-2016, 14:42:17
    #40
    mart daha kotu gececek gibi duruyor. "Mart kapidan baktirir, kazma kurek yaktirir." misali
  • 01-03-2016, 15:11:54
    #41
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya ben anlamadım neden böyle oldu , alexa değeri felan iki katı geriledi. Bununla ilgili bir bilgisi olan varmı_?
    Alexa ile Adsense arasında nasıl bir bağ kurdunuz? Alexa değeri sitede dolaşılan sayfa sayısı ve ziyaret süresiyle ilgilidir. Bunlar ne kadar fazla olursa Alexa'da o kadar üst sıralara yükselirsiniz.

    Adsense'de durum herkese göre değişiyor ancak genel olarak Ocak ayına göre TBM'lerde yükselme mevcut. Haber sitesi Ocak ayında TBM olarak 0,08-0,10 krş arası değişirken, şu anda 0,15-0,20 krş arasında değişiyor.
  • 02-03-2016, 09:07:35
    #42
    Üyeliği durduruldu
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük herkese yasak ama dediğim gibi tepeye yani kullanıcı mobil'den girince ilk reklamı görmemeli.Kaliteli reklam açısından evet bana göre yüksek bütçeli reklamlar sadece adx'cilere verilecek.Bu beni çok şaşırtmaz işin aslı.Nasıl büyük devletler işlerini gördükleri ülkelerden çekilince arkalarında taşeronlarını bırakır google'de bunu yapıyor.Yani kendimizi kandırmayalım artık 3. dünya ülkesi konumundayız.Eskisi gibi kazançları yavaş yavaş unutalım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:08:06 -->-> Daha önceki mesaj 00:28:55 --

    Bu arada bu geceye sayım yok olarak giriyoruz gel de bu aydan bir şey bekle şimdi
    Hocam reklam veren Türk reklamı yayınlayan Türk, bunun üçüncü dünyayla alakası nedir? Bu reklamları ve bütçeyi google belirlemiyo ki. Ayrıca Türkiye üçüncü dünya ülkesi değil hocam, zaten dünyada 3 sınıf ülke yok, o ayrımın yapılma sebebi çok çok daha başkaydı. Yani diyeceğim o ki kendi ülkemizi her fırsatta kötülemesek daha iyi olur sanki.
  • 02-03-2016, 15:52:50
    #43
    Bugün mailime 150 liralık bedava Adwords kuponu gelmiş. Anlaşılan o ki Mart ayında da bedava reklam yayınlayacak ve Ocak ile Şubat aylarındaki az dediğimiz kazançları mumla arayacağız
  • 02-03-2016, 16:41:04
    #44
    Üyeliği durduruldu
    r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam reklam veren Türk reklamı yayınlayan Türk, bunun üçüncü dünyayla alakası nedir? Bu reklamları ve bütçeyi google belirlemiyo ki. Ayrıca Türkiye üçüncü dünya ülkesi değil hocam, zaten dünyada 3 sınıf ülke yok, o ayrımın yapılma sebebi çok çok daha başkaydı. Yani diyeceğim o ki kendi ülkemizi her fırsatta kötülemesek daha iyi olur sanki.
    Almanya'dan gelen kullanıcıların TBM'sine bakarsanız arada ki farkı daha net anlarsınız.Kriz reklam verenleri kaçırtıyor özellikle yabancıları.Ülkeyi kötülediğim falan da yok ki.Hatta anlayışla karşılıyorum,belarus-arap ülkeleri-kuzey kore - iran gibi ülkelerden tbm'miz 1-2 puan yüksek sonuçta buda bir başarıdır.Yaşasın uzun adam!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:41:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:39:41 --

    nazar1973 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün mailime 150 liralık bedava Adwords kuponu gelmiş. Anlaşılan o ki Mart ayında da bedava reklam yayınlayacak ve Ocak ile Şubat aylarındaki az dediğimiz kazançları mumla arayacağız
    Reklam doluluk oranları dibe vurunca böyle bir yola girdiler demek.Artık 0.01 tbm'leri görürüz.
  • 03-03-2016, 14:12:10
    #45
    Üyeliği durduruldu
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya'dan gelen kullanıcıların TBM'sine bakarsanız arada ki farkı daha net anlarsınız.Kriz reklam verenleri kaçırtıyor özellikle yabancıları.Ülkeyi kötülediğim falan da yok ki.Hatta anlayışla karşılıyorum,belarus-arap ülkeleri-kuzey kore - iran gibi ülkelerden tbm'miz 1-2 puan yüksek sonuçta buda bir başarıdır.Yaşasın uzun adam![COLOR="Silver"]
    Ben bir siyasi lideri veya partiyi savunmadım, iyi göstermeye çalışmadım, o yüzden böyle bir forumda kusura bakmayın ama yaptığınız ucuz siyaset, yaşınıza da bakıyorum pek yakıştıramadım.

    Ayrıca euro ülkeleriyle mi kıyaslıyosunuz Türkiyeyi? Burdaki adam 1 tl verirken ordaki 1€ veriyo, haliyle fark olacak gelirlerde.