cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanya'dan gelen kullanıcıların TBM'sine bakarsanız arada ki farkı daha net anlarsınız.Kriz reklam verenleri kaçırtıyor özellikle yabancıları.Ülkeyi kötülediğim falan da yok ki.Hatta anlayışla karşılıyorum,belarus-arap ülkeleri-kuzey kore - iran gibi ülkelerden tbm'miz 1-2 puan yüksek sonuçta buda bir başarıdır.Yaşasın uzun adam![COLOR="Silver"]
Ben bir siyasi lideri veya partiyi savunmadım, iyi göstermeye çalışmadım, o yüzden böyle bir forumda kusura bakmayın ama yaptığınız ucuz siyaset, yaşınıza da bakıyorum pek yakıştıramadım.

Ayrıca euro ülkeleriyle mi kıyaslıyosunuz Türkiyeyi? Burdaki adam 1 tl verirken ordaki 1€ veriyo, haliyle fark olacak gelirlerde.