• 28-02-2016, 12:10:37
    #19
    Aynı şekilde %40 düşüş devam ediyor, mart ayı ortalarına doğru düzenlemesini bekliyorum.
  • 28-02-2016, 12:57:30
    #20
    TBM her geçen gün toparlayacağına her geçen gün 0,1 0,2 bazlarında düzenli olarak düşüyor. Yakında korkuyorum sıfıra inecek diye
  • 28-02-2016, 14:26:03
    #21
    Düzeldi gayet iyi, 2,16 TBM'leri bile gördük Ortalama 0,30 - 0,89 arası TBMlerdeyiz. Ocak ayı 0,10'lardaydık.

    Çok şükür, bin şükür.
  • 28-02-2016, 14:57:55
    #22
    Dün kazanç yok denecek kadar azdı bugün biraz artmış.
  • 28-02-2016, 15:47:44
    #23
    Merhabalar

    Bunun sebebi bence adwords Display görüntülü reklam ağına reklam vermenin firmalarının hep uzak durmalarıdır ve dönüş almamalarının sebebidir.

    Arama ağında 1 3 lira verdigi söyleyen arkadaşlar bunlar sizin kazancları degildir
    görüntülü reklam ağında ortaksınız arama ağına sadece arama ağı ortakları kazanır

    tbm düşü diger sebebide firmaların sadece re marketing kampanyaları açık tutmalarıdır. Tabiki buradada kazanclar reklam verenin maksimum 0,10 kuruş ödemektedir buda yayıncıya 0,04 olarak yansır.
  • 28-02-2016, 16:05:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ilk kez 200 barajını geçemedim
  • 28-02-2016, 16:12:20
    #25
    yaklaşık 1 yıldır adsense kullanıyorum, bu ay kendi rekorumu kırıp geçtim gidiyorum, tek site ile hemde, Allah'a şükürler olsun, bu işe başlarken bunu tahmin bile etmiyordum, tıklama ücreti hafif arttı ama reklama tıklayanlar çoğaldı
  • 29-02-2016, 07:31:22
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Ugur.Akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Bunun sebebi bence adwords Display görüntülü reklam ağına reklam vermenin firmalarının hep uzak durmalarıdır ve dönüş almamalarının sebebidir.

    Arama ağında 1 3 lira verdigi söyleyen arkadaşlar bunlar sizin kazancları degildir
    görüntülü reklam ağında ortaksınız arama ağına sadece arama ağı ortakları kazanır

    tbm düşü diger sebebide firmaların sadece re marketing kampanyaları açık tutmalarıdır. Tabiki buradada kazanclar reklam verenin maksimum 0,10 kuruş ödemektedir buda yayıncıya 0,04 olarak yansır.
    Yılbaşından önce gayet normalken birden %50 düşüş yaşadık ama hocam, biz bunun sebebini merak ediyoruz aslında. Bir de bu kalıcı mı yoksa bazı arkadaşların dediği gibi mart gibi düzelir mi?
  • 29-02-2016, 15:06:53
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bendeki son durum aşağıdaki gibi 1,800 - 2,000 arası hite aldığım kazanç