Merhabalar
Bunun sebebi bence adwords Display görüntülü reklam ağına reklam vermenin firmalarının hep uzak durmalarıdır ve dönüş almamalarının sebebidir.
Arama ağında 1 3 lira verdigi söyleyen arkadaşlar bunlar sizin kazancları degildir
görüntülü reklam ağında ortaksınız arama ağına sadece arama ağı ortakları kazanır
tbm düşü diger sebebide firmaların sadece re marketing kampanyaları açık tutmalarıdır. Tabiki buradada kazanclar reklam verenin maksimum 0,10 kuruş ödemektedir buda yayıncıya 0,04 olarak yansır.
Yılbaşından önce gayet normalken birden %50 düşüş yaşadık ama hocam, biz bunun sebebini merak ediyoruz aslında. Bir de bu kalıcı mı yoksa bazı arkadaşların dediği gibi mart gibi düzelir mi?