• 03-03-2016, 14:54:16
    #46
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya'dan gelen kullanıcıların TBM'sine bakarsanız arada ki farkı daha net anlarsınız.Kriz reklam verenleri kaçırtıyor özellikle yabancıları.Ülkeyi kötülediğim falan da yok ki.Hatta anlayışla karşılıyorum,belarus-arap ülkeleri-kuzey kore - iran gibi ülkelerden tbm'miz 1-2 puan yüksek sonuçta buda bir başarıdır.Yaşasın uzun adam!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:41:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:39:41 --



    Reklam doluluk oranları dibe vurunca böyle bir yola girdiler demek.Artık 0.01 tbm'leri görürüz.
    Algılama kabiliyetinize hayran kalmamak el de değil.Konuyu evirip,çevirip siyasete bağlamışsınız.Oysa ki,buradaki asıl mesele bambaşka...

    Gelir konusuna gelirsek,mart başından beri tbm 10-20 kuruş arasın da değişiyor.

    Ayrıca Nazar ablanın belirttiği 150 TL değerindeki bedava kuponlar,ayın ortasına doğru gelirleri olumsuz etkileyebilir.
  • 03-03-2016, 17:21:29
    #47
    site: inglzce dün aksam optimasyon yapın diye ads sen mail gelmis onla alakalı bir degisiklık yaptım ins boyle dvm eder.

  • 03-03-2016, 18:05:26
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Bedava kupon dağıtımın gelirlere etkisi neden olumsuz yönde oluyo onu da açıklayabilir misiniz? Kuponla yayınlanan reklam benim sitemde yayınlanıp tık aldığında ben para kazanmıyo muyum?
  • 03-03-2016, 21:19:25
    #49
    Arkadaşlar 2 gündür TBM iyice düştü sizde durum nasıl?
  • 03-03-2016, 21:40:41
    #50
    HakkiEren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2 gündür TBM iyice düştü sizde durum nasıl?
    Aynı hocam aralık ayına göre %50 düşüş var. Geçen aya göre de %20-30 arası. Yavaş yavaş 0.01'e doğru gidiyoruz.
  • 03-03-2016, 23:56:14
    #51
    Üyeliği durduruldu
    TBM 6'ya kadar düştü daha da vahimi çoğu arkadaşımızın atladığı EG yani reklam görünebilirlik oranları da dipte şuan.
  • 04-03-2016, 00:01:43
    #52
    evt bizimde aynı şubat ayı çok kötü geçti bu ay düzelir dedik, ama hala aynı bi düzelme yok.
  • 04-03-2016, 00:12:05
    #53
    nazar1973 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün mailime 150 liralık bedava Adwords kuponu gelmiş. Anlaşılan o ki Mart ayında da bedava reklam yayınlayacak ve Ocak ile Şubat aylarındaki az dediğimiz kazançları mumla arayacağız
    Abla sende durum nasıl?
  • 04-03-2016, 12:15:37
    #54
    HakkiEren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2 gündür TBM iyice düştü sizde durum nasıl?
    Tbm sabah 0.03 su an da ise,0.06 TL isin iyice suyunu cikardilar.