Merhaba arkadaşlar,
Sanırım doğudaki olaylar rusya ile olan olaylardan dolayı savaş çıkacak mı? Çıkmayacak mı tartışmaları yatırımcıları korkutuyor bu yüzden reklam yayınını ya yapmıyor ya da az yapıyorlar. Hal böyle olunca çöp siteler otomatik olarak sitelerimizde ucuza yayınlanmaya başlıyor.
1500 tıklama 153 TL 600-700 olması gerekiyordu normalde. Çok feci bir düşüş söz konusu umarım Mart ayında düzelmeye başlar.
Şuanda önceki günlerden daha düşük özellikle dün en dipte sanırım.
Savaş dedikoduları biterse yatırımcı bir doping yapmaya başlar diye düşünüyorum.
Hakkımızda hayırlısı olsun..
Gelirleri düzelen var mı
103
●9.172
- 28-02-2016, 08:42:48TBM'de %40 oranında düşüş var. Yaklaşık 2 aydır da düzelmedi.
Sektör; eğitim - 28-02-2016, 09:16:56Hocam artık reklam mecrası facebook ve insta'ya doğru kayıyor, ondan büyük ihtimalle.
- 28-02-2016, 10:21:33Üyeliği durdurulduBaşka bir konuda bu düşüşün her sene yaşandığını söyleyenler olmuştu, bunu teyit edebilecek var mı?
