cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanya'dan gelen kullanıcıların TBM'sine bakarsanız arada ki farkı daha net anlarsınız.Kriz reklam verenleri kaçırtıyor özellikle yabancıları.Ülkeyi kötülediğim falan da yok ki.Hatta anlayışla karşılıyorum,belarus-arap ülkeleri-kuzey kore - iran gibi ülkelerden tbm'miz 1-2 puan yüksek sonuçta buda bir başarıdır.Yaşasın uzun adam!

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:41:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:39:41 --



Reklam doluluk oranları dibe vurunca böyle bir yola girdiler demek.Artık 0.01 tbm'leri görürüz.
Algılama kabiliyetinize hayran kalmamak el de değil.Konuyu evirip,çevirip siyasete bağlamışsınız.Oysa ki,buradaki asıl mesele bambaşka...

Gelir konusuna gelirsek,mart başından beri tbm 10-20 kuruş arasın da değişiyor.

Ayrıca Nazar ablanın belirttiği 150 TL değerindeki bedava kuponlar,ayın ortasına doğru gelirleri olumsuz etkileyebilir.