cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük herkese yasak ama dediğim gibi tepeye yani kullanıcı mobil'den girince ilk reklamı görmemeli.Kaliteli reklam açısından evet bana göre yüksek bütçeli reklamlar sadece adx'cilere verilecek.Bu beni çok şaşırtmaz işin aslı.Nasıl büyük devletler işlerini gördükleri ülkelerden çekilince arkalarında taşeronlarını bırakır google'de bunu yapıyor.Yani kendimizi kandırmayalım artık 3. dünya ülkesi konumundayız.Eskisi gibi kazançları yavaş yavaş unutalım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:08:06 -->-> Daha önceki mesaj 00:28:55 --

Bu arada bu geceye sayım yok olarak giriyoruz gel de bu aydan bir şey bekle şimdi
Hocam reklam veren Türk reklamı yayınlayan Türk, bunun üçüncü dünyayla alakası nedir? Bu reklamları ve bütçeyi google belirlemiyo ki. Ayrıca Türkiye üçüncü dünya ülkesi değil hocam, zaten dünyada 3 sınıf ülke yok, o ayrımın yapılma sebebi çok çok daha başkaydı. Yani diyeceğim o ki kendi ülkemizi her fırsatta kötülemesek daha iyi olur sanki.