r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu politikayı açıklayabilir misin hocam?

Tepeye mobil için 300x250 reklamı yasaklandı,2 gün önce yaptıkları hangout'ta da belirttiler.Bu kriz geçen senenin ortalarında başlamıştı tek fark şuan sadece haber değil diğer sektörde ki siteler de etkilendiği için yeni bir kriz gibi görünüyor.Tahminimce artık kaliteli yani kazandıran reklamlar adx hesaplarda dönecek ihraç fazlası reklamlar da yani düşük bütçeli reklamlar da biz ads'cilerde dönecek.Mart'ta falan da birşey olacağını düşünmüyorum.