r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bildiğim kadarıyla adx yayıncılarının sayısı pek de çok olmasa gerek, nasıl büyük reklamların hepsi onların sitelerinde yayınlanacak?
Büyük herkese yasak ama dediğim gibi tepeye yani kullanıcı mobil'den girince ilk reklamı görmemeli.Kaliteli reklam açısından evet bana göre yüksek bütçeli reklamlar sadece adx'cilere verilecek.Bu beni çok şaşırtmaz işin aslı.Nasıl büyük devletler işlerini gördükleri ülkelerden çekilince arkalarında taşeronlarını bırakır google'de bunu yapıyor.Yani kendimizi kandırmayalım artık 3. dünya ülkesi konumundayız.Eskisi gibi kazançları yavaş yavaş unutalım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:08:06 -->-> Daha önceki mesaj 00:28:55 --

Bu arada bu geceye sayım yok olarak giriyoruz gel de bu aydan bir şey bekle şimdi