r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılbaşından önce gayet normalken birden %50 düşüş yaşadık ama hocam, biz bunun sebebini merak ediyoruz aslında. Bir de bu kalıcı mı yoksa bazı arkadaşların dediği gibi mart gibi düzelir mi?
Aslında mart nisan felanla alakası yok google display reklam ağında politika sebebinden dolayı aylık yüksek bütceli harcayanlar bile reklamı durdu

diger sektörler zaten nisandan sonra yüksek bütce harcamaya başlar.