• 07-06-2010, 03:18:58
    #37
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bunlar ilerde ise nasil girecek aile nasil bakacak askere gidince ne olacak
  • 07-06-2010, 03:26:13
    #38
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar ilerde ise nasil girecek aile nasil bakacak askere gidince ne olacak
    Ne olmuş birlikte görelim


    haber gerçek değil
  • 07-06-2010, 03:26:58
    #39
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar ilerde ise nasil girecek aile nasil bakacak askere gidince ne olacak
    evlerini ararlar gelin kızınızı alın derler ne olacağımı var
  • 07-06-2010, 03:32:35
    #40
    Babaları bunları yaparken kesin aklında yarınki borcunu ödemek falan varmış baksana olaya kendini verememiş yanlış yapmış
  • 07-06-2010, 03:32:41
    #41
    ya tamam bir stildir herkesin fikirleri gorusleri kendilerine ama bunun yani anca sokakta iken yada ne bileym normal bir hayat surerken kabul edilebilecek yerleri yok. hobi olsun haftasonlari boyle takil ne bileyim. Ama yani Turk'un bir durusu vardir bu kadar ozenti olmak yakismaz ne bileyim benim kizim olsa boyle damat degil dugun konvoyunda adam bulundurmam valla. Zaman aileler icin cok kotu valla..
  • 07-06-2010, 03:37:03
    #42
    r1o a hiç yakıştıramadım, burda resmen dedikodu yapılıyor şuan. insanların şekillerini eleştiremezsiniz arkadaşlar.
  • 07-06-2010, 03:49:37
    #43
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r1o a hiç yakıştıramadım, burda resmen dedikodu yapılıyor şuan. insanların şekillerini eleştiremezsiniz arkadaşlar.
    Böyle şeklin tillahını eleştiririz.
  • 07-06-2010, 04:15:01
    #44
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r1o a hiç yakıştıramadım, burda resmen dedikodu yapılıyor şuan. insanların şekillerini eleştiremezsiniz arkadaşlar.
    Bunlar resmen topitop yada delikli nane polo. Şekil yada tarz da değil ayrıca..
  • 07-06-2010, 04:16:28
    #45
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r1o a hiç yakıştıramadım, burda resmen dedikodu yapılıyor şuan. insanların şekillerini eleştiremezsiniz arkadaşlar.
    O şekilsiz şekiller biz normal insanlara ezik diyorlarsa bende onlarla dalga geçerim.