• 07-06-2010, 02:07:28
    #28
    Allah kulu demiyeceksin sabaha kadar döveceksin..
    Şimdi içimden küfür etmek geldi ama etmeyeceğim çünkü banlanırım..
  • 07-06-2010, 02:07:56
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Allah bizi bu durumlara hiçbirzaman düşürmesin . Ailemin başını öne eğdirmesin .
  • 07-06-2010, 02:17:22
    #30
    Bir insan dış görünüşü diğerlerinden farklı diye dayak ya da küfür yememeli , özentilikleri ayrı bir konuda tartışılabilir ama bize ters gelen imaj sahiplerine onları yok ederek ya da ezerek değil de bizi ilgilendirmediği yönünde bir tutum sergilersek toplumumuz için daha sağlıklı olacağı düşüncesindeyim.Fotoğraflardaki arkadaşların tarzlarıyla uzaktan yakından alakam yok , hatta bildiğiniz "varoş" çocuğu sayılırım dış görünüş olarak ama şekilciliğin de ön yargı doğuracağını belirtmek isterim .İyi forumlar herkese.
  • 07-06-2010, 02:41:58
    #31
    Bu dış görünüş değil, bu olsa olsa mal görünüşüdür.

    Dış görünüş kelimesi Allah'ın yarattığı değiştirilemeyecek şeylerdir. Suç bunlarda değil, suç bunların ailesinde, abilerinde. Adam gibi göz kulak olsalar böyle şeyler türemez. Yaptıkları şeylerin doğru olduğunu sanıyorlar ve kendilerine kız görüntüsü verip yeni bir cins türetiyorlar.

    Adı kirlenmeyen bir tesbih kaldı, onuda kirletmiş kâmiller. Artık tesbih kültürümüz de kalmadı..
  • 07-06-2010, 02:47:15
    #32
    Üyeliği durduruldu
    O değilde 2. sıradaki arkadaş(!) sanki metin2 veya knight online gibi oyunlardan fırlamış.
  • 07-06-2010, 03:02:23
    #33
    tiyatro gösterisi için felan böyle yapmış olmasınlar belki öyle bir durum vardır. İhtimal tabii olabilir.

    Eğer gerçekse ve bunlar japon yapımı çizgi film den fırlamamışsa dış görünüşe göre insanlar hakkında yorum yapılmaz ama kişiliğinin oturmadığı görünüşünden hareketlerinden belli olan birisiyle de oturup konuşulmaz bana göre

    Bunlar sivas'ta bu kılıkta yarım saatten fazla gezemezler bana göre hangi şehirde yaşadıklarını da merak etmedim değil.
  • 07-06-2010, 03:04:32
    #34
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    memleket nere
  • 07-06-2010, 03:09:09
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kimse zararları yoksa bıkakın takılsınlar. Herkez düzgün olsa biz neye gülücez...
  • 07-06-2010, 03:11:08
    #36
    Emocu gençlik işte