• 06-06-2010, 18:46:13
    #10
    Hahahaha Tipe bak sifonu çek!
  • 06-06-2010, 18:49:29
    #11
    Apaçi stayla
  • 06-06-2010, 18:50:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Saçları dökülesiceler
  • 06-06-2010, 18:51:05
    #13
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emo bozması + Arabesk çakması + delikanlılığın yüz karası = ortaya karışık

    tipe bak hizaya gel.

    Ne diyor İbrahim Sadri;
    BİZİM ZAMANIMIZDA SİLAH ÇEKMEK VE TESBİH SALLAMAK DEĞİLDİ DELİKANLILIK, TESBİHİ ÇEKMEK VE SİLAHI SAKLAMAKTI
    Güzelmiş, + repledim.

    Ayrıca bunun gibileri sokakta dövmeyen adam değildir.
  • 06-06-2010, 18:53:02
    #14
    vercen sopayi vercen sopayi
  • 06-06-2010, 18:53:44
    #15
    fu4t ile serdar'ın tayfa onlar
  • 06-06-2010, 18:53:55
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gördünmü yapıştıracaksın suratlarına Osmanlı tokadını..Özünü hatırlasın..
  • 06-06-2010, 18:54:39
    #17
    bunlar nasıl bişeydir uzaylıları yıllardır arıyoruz alın size uzaylı son yılalrda iyice artmaya başladı sayıları
  • 06-06-2010, 18:56:12
    #18
    netadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fu4t'ın arkadaşları onlar

    benım oyle arkadasim olsa sokaga cikmam

    ki ben oyle oglanlarla takılsam abilerim beni döver

    zaten onlar bizim mahalleye giremez giresede cıkamazlar ( yürüyerek )