Konu
Bide Tespih Almıs Eline :)
06-06-2010, 18:53:55
#16
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gördünmü yapıştıracaksın suratlarına Osmanlı tokadını..Özünü hatırlasın..