• 06-06-2010, 14:29:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tesadüf eseri başlığı görünce tıkladım ve gördüğüm resim.

    Yeni Nesil Gençliğimiz


    http://www.facebook.com/photo.php?pi...d=345649859758
  • 06-06-2010, 14:36:41
    #2
    Bunlar gençliğimiz falan değil genelleme yapma.Bunlar kimlik sorunu & kişilik bozukluğu yaşayan hastalar
  • 06-06-2010, 14:41:44
    #3
    Gerçekmi bu ? cidden bunlar varmı. ve yaşıyolarmı ? helede Türkiyede!. o zaman karşıma çıkmasınlar..
  • 06-06-2010, 14:52:55
    #4
    Ekibe bak yaa
  • 06-06-2010, 14:53:49
    #5
    2011 Eurovision için düşünülebilir bence
  • 06-06-2010, 17:38:22
    #6
    Delikanlılıkta ayağa düştü iyice civisi çıkmış memleketin
  • 06-06-2010, 17:57:18
    #7
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bunlarin anne-babalari yok mu ? hay ... Turk'ler bide
  • 06-06-2010, 18:00:52
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emo'luk moda oldu. Ulan artık kimse "k" harfini kullanmıyor "q" harfi bunun yerine işi götürüyor.

    Özenti gençlik dedikleri böyle birşey, bari tespihin karizmasını bozmasınlar. Yazık..
  • 06-06-2010, 18:41:24
    #9
    Emo bozması + Arabesk çakması + delikanlılığın yüz karası = ortaya karışık

    tipe bak hizaya gel.

    Ne diyor İbrahim Sadri;
    BİZİM ZAMANIMIZDA SİLAH ÇEKMEK VE TESBİH SALLAMAK DEĞİLDİ DELİKANLILIK, TESBİHİ ÇEKMEK VE SİLAHI SAKLAMAKTI