Bide Tespih Almıs Eline :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bide Tespih Almıs Eline :)
47
●
1.115
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Bide Tespih Almıs Eline :)
1
2
3
4
5
6
06-06-2010, 14:29:42
#1
Lockam
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tesadüf eseri başlığı görünce tıkladım ve gördüğüm resim.
Yeni Nesil Gençliğimiz
http://www.facebook.com/photo.php?pi...d=345649859758
06-06-2010, 14:36:41
#2
emre0278
Bunlar gençliğimiz falan değil genelleme yapma.Bunlar kimlik sorunu & kişilik bozukluğu yaşayan hastalar
06-06-2010, 14:41:44
#3
masterthone
Gerçekmi bu ? cidden bunlar varmı. ve yaşıyolarmı ? helede Türkiyede!. o zaman karşıma çıkmasınlar..
06-06-2010, 14:52:55
#4
_KaRTaL_
Ekibe bak yaa
06-06-2010, 14:53:49
#5
Lockam
2011 Eurovision için düşünülebilir bence
06-06-2010, 17:38:22
#6
emre0278
Delikanlılıkta ayağa düştü iyice civisi çıkmış memleketin
06-06-2010, 17:57:18
#7
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bunlarin anne-babalari yok mu ? hay ... Turk'ler bide
06-06-2010, 18:00:52
#8
DAVUT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Emo'luk moda oldu. Ulan artık kimse "k" harfini kullanmıyor "q" harfi bunun yerine işi götürüyor.
Özenti gençlik dedikleri böyle birşey, bari tespihin karizmasını bozmasınlar. Yazık..
06-06-2010, 18:41:24
#9
delikanli53
Emo bozması + Arabesk çakması + delikanlılığın yüz karası
= ortaya karışık
tipe bak hizaya gel.
Ne diyor İbrahim Sadri;
BİZİM ZAMANIMIZDA SİLAH ÇEKMEK VE TESBİH SALLAMAK DEĞİLDİ DELİKANLILIK, TESBİHİ ÇEKMEK VE SİLAHI SAKLAMAKTI
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler