Konu
Bide Tespih Almıs Eline :)
06-06-2010, 18:00:52
#8
DAVUT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Emo'luk moda oldu. Ulan artık kimse "k" harfini kullanmıyor "q" harfi bunun yerine işi götürüyor.
Özenti gençlik dedikleri böyle birşey, bari tespihin karizmasını bozmasınlar. Yazık..