Emo'luk moda oldu. Ulan artık kimse "k" harfini kullanmıyor "q" harfi bunun yerine işi götürüyor.

Özenti gençlik dedikleri böyle birşey, bari tespihin karizmasını bozmasınlar. Yazık..