Konu
Bide Tespih Almıs Eline :)
06-06-2010, 18:56:12
#18
fu4t
netadmin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fu4t'ın arkadaşları onlar
benım oyle arkadasim olsa sokaga cikmam
ki ben oyle oglanlarla takılsam abilerim beni döver
zaten onlar bizim mahalleye giremez giresede cıkamazlar ( yürüyerek )