netadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fu4t'ın arkadaşları onlar

benım oyle arkadasim olsa sokaga cikmam

ki ben oyle oglanlarla takılsam abilerim beni döver

zaten onlar bizim mahalleye giremez giresede cıkamazlar ( yürüyerek )