Bir insan dış görünüşü diğerlerinden farklı diye dayak ya da küfür yememeli , özentilikleri ayrı bir konuda tartışılabilir ama bize ters gelen imaj sahiplerine onları yok ederek ya da ezerek değil de bizi ilgilendirmediği yönünde bir tutum sergilersek toplumumuz için daha sağlıklı olacağı düşüncesindeyim.Fotoğraflardaki arkadaşların tarzlarıyla uzaktan yakından alakam yok , hatta bildiğiniz "varoş" çocuğu sayılırım dış görünüş olarak ama şekilciliğin de ön yargı doğuracağını belirtmek isterim

.İyi forumlar herkese.