Konu
Bide Tespih Almıs Eline :)
07-06-2010, 03:37:03
#42
dmrts
r1o a hiç yakıştıramadım, burda resmen dedikodu yapılıyor şuan. insanların şekillerini eleştiremezsiniz arkadaşlar.