dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r1o a hiç yakıştıramadım, burda resmen dedikodu yapılıyor şuan. insanların şekillerini eleştiremezsiniz arkadaşlar.
O şekilsiz şekiller biz normal insanlara ezik diyorlarsa bende onlarla dalga geçerim.