Konu
Bide Tespih Almıs Eline :)
07-06-2010, 04:16:28
#45
F.Gungor
dmrts adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r1o a hiç yakıştıramadım, burda resmen dedikodu yapılıyor şuan. insanların şekillerini eleştiremezsiniz arkadaşlar.
O şekilsiz şekiller biz normal insanlara ezik diyorlarsa bende onlarla dalga geçerim.