Konu
Bide Tespih Almıs Eline :)
07-06-2010, 03:49:37
#43
John
dmrts adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r1o a hiç yakıştıramadım, burda resmen dedikodu yapılıyor şuan. insanların şekillerini eleştiremezsiniz arkadaşlar.
Böyle şeklin tillahını eleştiririz.