ya tamam bir stildir herkesin fikirleri gorusleri kendilerine ama bunun yani anca sokakta iken yada ne bileym normal bir hayat surerken kabul edilebilecek yerleri yok. hobi olsun haftasonlari boyle takil ne bileyim. Ama yani Turk'un bir durusu vardir bu kadar ozenti olmak yakismaz ne bileyim benim kizim olsa boyle damat degil dugun konvoyunda adam bulundurmam valla. Zaman aileler icin cok kotu valla..