Reklam açabilen var mı şuan?
243
●15.144
- 02-04-2020, 21:56:39Şuan noxtan hesap stok'u yapiyorum. Reklamlar duzelene kadar hesap stoklayin reklamlar düzelince seri bi şekilde girersiniz. Boş durmayin stok yapin ☺
Bu arada 2 reklam soktum aktife insallah duzelirde uğraştirmaz.zaten yarinda duzelmezse ibana gececem. En azindan ibanda 10 hesaptan 6 7tane geciriyorum ve 45.
Hadi herkese iyi forumlar ☺
(Yorumlarin hepsini okudum okumaya devam edecem)
Eleman hesap açmaya devam ediyor
- 02-04-2020, 22:00:21Nox üzerinde hesap nasıl yapıyorsunuz problem olmazsa kısa bir özet geçer misiniz ? Teşekkürler şimdiden...Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2020, 22:00:27Allah aşkına merak ettim iban görüntülerini ?Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milleti fişlemeyi bırak artık algı yaratma
2gün önce nasıl reklam açılır diye konuların var güldürüyorsun cidden - 02-04-2020, 22:02:39arkadaşlar şuan sıkıntısız yayına alabilen varsa https://www.r10.net/facebook-reklam-...-araniyor.html konumu inceleyebilirmi reklam gerekmektedir acil.
- 02-04-2020, 22:11:12Ya sen bana burda gereksiz insan diyorsun ya
Kendinde yapamıyorsun yapıyorum diye algı yaratırsın burda sen ibandan gram anlıyorsan adım tunahan değil .
Burada atıp tutarsın
bide attığın fotoğrafta ancak hesap açarsın tek yapabileceğin işlev bu.
Bırak artık forumda bir şeyler yazıp insanlara hava atmayı iban bilen adam şurada senin yazdıklarını yazmakla uğraşmaz bile. - 02-04-2020, 22:16:51iban bilen kişi yazma gereği duymaz katılıyorum. diğer söylediklerine gelirsek arkadaşı tanımadığım için birşey diyemem.DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2020, 22:18:49Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş 10 hesaptan 6-7 tane iban geçiren adam burada gelip konuya yorum bile yapmaz.Senin daha çok pişmen lazım
