• 02-04-2020, 21:27:43
    Aktif etti ve 2.09₺ harcadı ödeme yaptım hatta 12.5₺a kadar yolu var bakalım.
  • 02-04-2020, 21:56:39
    Şuan noxtan hesap stok'u yapiyorum. Reklamlar duzelene kadar hesap stoklayin reklamlar düzelince seri bi şekilde girersiniz. Boş durmayin stok yapin ☺
    Bu arada 2 reklam soktum aktife insallah duzelirde uğraştirmaz.zaten yarinda duzelmezse ibana gececem. En azindan ibanda 10 hesaptan 6 7tane geciriyorum ve 45€.
    Hadi herkese iyi forumlar ☺
    (Yorumlarin hepsini okudum okumaya devam edecem)
    Eleman hesap açmaya devam ediyor
  • 02-04-2020, 22:00:21
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan noxtan hesap stok'u yapiyorum. Reklamlar duzelene kadar hesap stoklayin reklamlar düzelince seri bi şekilde girersiniz. Boş durmayin stok yapin ☺
    Bu arada 2 reklam soktum aktife insallah duzelirde uğraştirmaz.zaten yarinda duzelmezse ibana gececem. En azindan ibanda 10 hesaptan 6 7tane geciriyorum ve 45€.
    Hadi herkese iyi forumlar ☺
    (Yorumlarin hepsini okudum okumaya devam edecem)
    Nox üzerinde hesap nasıl yapıyorsunuz problem olmazsa kısa bir özet geçer misiniz ? Teşekkürler şimdiden...
  • 02-04-2020, 22:00:27
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan noxtan hesap stok'u yapiyorum. Reklamlar duzelene kadar hesap stoklayin reklamlar düzelince seri bi şekilde girersiniz. Boş durmayin stok yapin ☺
    Bu arada 2 reklam soktum aktife insallah duzelirde uğraştirmaz.zaten yarinda duzelmezse ibana gececem. En azindan ibanda 10 hesaptan 6 7tane geciriyorum ve 45€.
    Hadi herkese iyi forumlar ☺
    (Yorumlarin hepsini okudum okumaya devam edecem)
    Allah aşkına merak ettim iban görüntülerini ?
    Milleti fişlemeyi bırak artık algı yaratma

    2gün önce nasıl reklam açılır diye konuların var güldürüyorsun cidden
  • 02-04-2020, 22:02:39
    arkadaşlar şuan sıkıntısız yayına alabilen varsa https://www.r10.net/facebook-reklam-...-araniyor.html konumu inceleyebilirmi reklam gerekmektedir acil.
  • 02-04-2020, 22:06:28
    Gereksiz insanlara cevap vermiyorum ağlamaya devam etsinler. Tartismaya giremem. Dedigim gibi zamaninizi boş geçirmeyin benim önerim hesap stoklayin. Hadi iyi forumlar herkese. Lutfen mesaj atmayin mesaj kutum dolu. Iyi aksamlar.
  • 02-04-2020, 22:11:12
    Ya sen bana burda gereksiz insan diyorsun ya
    Kendinde yapamıyorsun yapıyorum diye algı yaratırsın burda sen ibandan gram anlıyorsan adım tunahan değil .

    Burada atıp tutarsın
    bide attığın fotoğrafta ancak hesap açarsın tek yapabileceğin işlev bu.

    Bırak artık forumda bir şeyler yazıp insanlara hava atmayı iban bilen adam şurada senin yazdıklarını yazmakla uğraşmaz bile.
  • 02-04-2020, 22:16:51
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya sen bana burda gereksiz insan diyorsun ya
    Kendinde yapamıyorsun yapıyorum diye algı yaratırsın burda sen ibandan gram anlıyorsan adım tunahan değil .

    Burada atıp tutarsın
    bide attığın fotoğrafta ancak hesap açarsın tek yapabileceğin işlev bu.

    Bırak artık forumda bir şeyler yazıp insanlara hava atmayı iban bilen adam şurada senin yazdıklarını yazmakla uğraşmaz bile.
    iban bilen kişi yazma gereği duymaz katılıyorum. diğer söylediklerine gelirsek arkadaşı tanımadığım için birşey diyemem.
  • 02-04-2020, 22:18:49
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan noxtan hesap stok'u yapiyorum. Reklamlar duzelene kadar hesap stoklayin reklamlar düzelince seri bi şekilde girersiniz. Boş durmayin stok yapin ☺
    Bu arada 2 reklam soktum aktife insallah duzelirde uğraştirmaz.zaten yarinda duzelmezse ibana gececem. En azindan ibanda 10 hesaptan 6 7tane geciriyorum ve 45€.
    Hadi herkese iyi forumlar ☺
    (Yorumlarin hepsini okudum okumaya devam edecem)
    Eleman hesap açmaya devam ediyor


    kardeş 10 hesaptan 6-7 tane iban geçiren adam burada gelip konuya yorum bile yapmaz.Senin daha çok pişmen lazım