bende düşünüyorum aynı şekilde ama stok hesapların check yeme olasılığı var portable tarayıcıda bile yapsak vs
Tam da dediğin gibi dün sorun basladığında zorlamadım en iyisi hesap aç kenara koy dedim
Durum o ki 10 hesapdan 3 tanesi kalmıs gerisi check bende portable kullanıyorum
Tam da dediğin gibi dün sorun basladığında zorlamadım en iyisi hesap aç kenara koy dedim
Durum o ki 10 hesapdan 3 tanesi kalmıs gerisi check bende portable kullanıyorum
şu var aklımda şuan her hesaba aynı ip(proxy) tanımlycam aynı ip de bekleyecek belki kapanmazlar
Yeni çözümü 30 saat uykusuz kalıp buldum. Şuan sorun yok. Olurda düzelmezse herkesi baya bir uğraştıracak gibi duruyor. Allah kolaylık versin şimdiden