Benim şu an aktif 2 reklam var. Birisi trafik, birisi etkileşim. Trafik olan 150'nin tamamını harcadı. Etkileşim ise 40₺ harcadı ve şu an 40₺'de sabit bir şekilde duruyor. Faturalandırma falan da düşmemiş, faturalandırma 150₺ gözüküyor. Hesap da kapanmamış. 40₺'de sabitlenmesinin sebebi nedir sizce?