• 03-04-2020, 02:20:20
    Malum soruyu sorayım o zaman ödeme eşiği ne kadar?
    Ve nasıl yaptınız
  • 03-04-2020, 02:21:17
    Platin üye
    Hangi kart kullandınız hocam
  • 03-04-2020, 02:25:05
    peple kart kullandım, 12.5 fatura düzeyi, emülatör ile açtim hesabı da reklamı da, daha önce ki bir videom da kullandıgım emülatör noxplayer ile



    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi gönderi etkileşiminde herhangi bir sorun yok.
    Dönüşüm ve ya trafikte patlıyor.

    http://prntscr.com/rrwzve
    şuan icin sorun yok aktif olursa haber ederim
    yani bu şu demek oluor üstteki yazdiklarimi yapip arkasına trafik atabilirsiniz
  • 03-04-2020, 02:27:12
    PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peple kart kullandım, 12.5 fatura düzeyi, emülatör ile açtim hesabı da reklamı da, daha önce ki bir videom da kullandıgım emülatör noxplayer ile
    Hesap açabildiğimize göre sıra geldi ödeme eşiği kısmını çözmeye
  • 03-04-2020, 02:30:01
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap açabildiğimize göre sıra geldi ödeme eşiği kısmını çözmeye
    Sen çözmüştün ?
  • 03-04-2020, 02:31:37
    @PashaMedya; sorun ayarlar kısmından ödeme ayarlarına gittiginde sonra reklam reklam yöneticisine girdiginde hesabı devre dışı bırakması
  • 03-04-2020, 02:32:07
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen çözmüştün ?
    Eski hesapta sorun yok 150 olmasada 60 veriyor
    Yenisinde 12,5₺ halen
  • 03-04-2020, 02:33:45
    PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peple kart kullandım, 12.5 fatura düzeyi, emülatör ile açtim hesabı da reklamı da, daha önce ki bir videom da kullandıgım emülatör noxplayer ile






    http://prntscr.com/rrwzve
    şuan icin sorun yok aktif olursa haber ederim
    yani bu şu demek oluor üstteki yazdiklarimi yapip arkasına trafik atabilirsiniz




    durum bu anlayanlar şukuladı
  • 03-04-2020, 02:34:30
    Üyeliği durduruldu
    PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peple kart kullandım, 12.5 fatura düzeyi, emülatör ile açtim hesabı da reklamı da, daha önce ki bir videom da kullandıgım emülatör noxplayer ile






    http://prntscr.com/rrwzve
    şuan icin sorun yok aktif olursa haber ederim
    yani bu şu demek oluor üstteki yazdiklarimi yapip arkasına trafik atabilirsiniz

    Hocam pep karttan benim canım yandı sizdede gelir büyük ihtimal gib bildiryorlar bilginiz olsun 1300 TL ceza yedim pep yerine birsürü alternatif var ama o firmadan uzak durun