peple kart kullandım, 12.5 fatura düzeyi, emülatör ile açtim hesabı da reklamı da, daha önce ki bir videom da kullandıgım emülatör noxplayer ile
http://prntscr.com/rrwzve
şuan icin sorun yok aktif olursa haber ederim
yani bu şu demek oluor üstteki yazdiklarimi yapip arkasına trafik atabilirsiniz
durum bu anlayanlar şukuladı