PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peple kart kullandım, 12.5 fatura düzeyi, emülatör ile açtim hesabı da reklamı da, daha önce ki bir videom da kullandıgım emülatör noxplayer ile
Hesap açabildiğimize göre sıra geldi ödeme eşiği kısmını çözmeye