
Reklam açabilen var mı şuan?
243
●15.144
- 02-04-2020, 22:43:30şu ibanı açacak arkadaş çok güldürdün beni
r10a kayıt olan üyelerin yaşı gizlenmemeli bence görmeliyiz yaşlarını ki anlamalıyız neyle muhattap olduğumuzu
- 02-04-2020, 22:45:10

belki 50 belki 100 hesapta denedim 1 günde taktigi çözmek için uzun uğraşlar sonucu taktigi hala çözemedim anlıyamadım olayı kavrıyamadım
ama hesap geçirip reklam verebiliyorum 10 hesapta 2-3 olmaya basladı sürekli farklı taktikler deniyorum ve artık her denedim şeyi neredeyse unutuyorum sanırım bu genel sorun açık kapansa böyle reklamda veremezdim.
NOT : lütfen özelden mesaj atmayın nedir diye vs suan çıkıyorum reklam ama uğraşın birşeyler deneyin net olarak bende bilmiyorum. hesapta yabancı firmaların linklerini kopyalıyorum reklam cıkıyorum vs sayfa açarken topluluk değilde tamamen orjinal adres vs ekliyorum telefon no ekliyorum. - 02-04-2020, 22:52:0812.5₺ a gelmeden durdurdum, sorunsuzca yayınlandı.Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesabı değiştirdim 150₺ vermedi bu seferde 60₺ verdi
ek bilgi her hesapta yeni menüler fark ettim. (Ayarlar>Ad Şablonları)
hesap açarken ip-tel-mail-cc 4ünün aynı ülke olmasına dikkat edin. - 02-04-2020, 22:54:55maşallah hocam sen mEvzuyu çözdün fatura eşiğiyle uğraşıosn yaniGizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2020, 22:56:18eşiğe geldikçe duruyorumReklam34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2020, 23:02:37mesela sen demi hocam catır catır acıyom diyenlerden biri olarak gösterilebilirsinReklam34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

r10a kayıt olan üyelerin yaşı gizlenmemeli bence görmeliyiz yaşlarını ki anlamalıyız neyle muhattap olduğumuzu

