Reklam34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapacak bişey yok hacılar şu sürecte çatır çatır reklam açıorm diyen kimseye inanmıyorum böyle dönemler yaşadık eğer elinizde stok yoksa bence de stok yapın arada reklam atın sıradışına itiraz atın (TAVSİYE)
Katılıyorum 👍