PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peple kart kullandım, 12.5 fatura düzeyi, emülatör ile açtim hesabı da reklamı da, daha önce ki bir videom da kullandıgım emülatör noxplayer ile






http://prntscr.com/rrwzve
şuan icin sorun yok aktif olursa haber ederim
yani bu şu demek oluor üstteki yazdiklarimi yapip arkasına trafik atabilirsiniz

Hocam pep karttan benim canım yandı sizdede gelir büyük ihtimal gib bildiryorlar bilginiz olsun 1300 TL ceza yedim pep yerine birsürü alternatif var ama o firmadan uzak durun