bende emülatörden açıyordum ilkten tarayıcıdan açılanlar checke düşüyordu artık full aynı ip aynı tarayıcı açıyorum check sorunu hiç yaşamıyorum. 12.5 spamı yaparken böyle yapıyorum tabi 60/150 için ip reset cart cırt