Konu
Reklam açabilen var mı şuan?
02-04-2020, 16:05:07
#87
Misafir
bende emülatörden açıyordum ilkten tarayıcıdan açılanlar checke düşüyordu artık full aynı ip aynı tarayıcı açıyorum check sorunu hiç yaşamıyorum. 12.5 spamı yaparken böyle yapıyorum tabi 60/150 için ip reset cart cırt