Reklam34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende düşünüyorum aynı şekilde ama stok hesapların check yeme olasılığı var portable tarayıcıda bile yapsak vs
Tam da dediğin gibi dün sorun basladığında zorlamadım en iyisi hesap aç kenara koy dedim
Durum o ki 10 hesapdan 3 tanesi kalmıs gerisi check bende portable kullanıyorum