PesiBays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam da dediğin gibi dün sorun basladığında zorlamadım en iyisi hesap aç kenara koy dedim
Durum o ki 10 hesapdan 3 tanesi kalmıs gerisi check bende portable kullanıyorum
şu var aklımda şuan her hesaba aynı ip(proxy) tanımlycam aynı ip de bekleyecek belki kapanmazlar