DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya sen bana burda gereksiz insan diyorsun ya
Kendinde yapamıyorsun yapıyorum diye algı yaratırsın burda sen ibandan gram anlıyorsan adım tunahan değil .

Burada atıp tutarsın
bide attığın fotoğrafta ancak hesap açarsın tek yapabileceğin işlev bu.

Bırak artık forumda bir şeyler yazıp insanlara hava atmayı iban bilen adam şurada senin yazdıklarını yazmakla uğraşmaz bile.
iban bilen kişi yazma gereği duymaz katılıyorum. diğer söylediklerine gelirsek arkadaşı tanımadığım için birşey diyemem.