Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan noxtan hesap stok'u yapiyorum. Reklamlar duzelene kadar hesap stoklayin reklamlar düzelince seri bi şekilde girersiniz. Boş durmayin stok yapin ☺
Bu arada 2 reklam soktum aktife insallah duzelirde uğraştirmaz.zaten yarinda duzelmezse ibana gececem. En azindan ibanda 10 hesaptan 6 7tane geciriyorum ve 45€.
Hadi herkese iyi forumlar ☺
(Yorumlarin hepsini okudum okumaya devam edecem)
Allah aşkına merak ettim iban görüntülerini ?
Milleti fişlemeyi bırak artık algı yaratma

2gün önce nasıl reklam açılır diye konuların var güldürüyorsun cidden