Gereksiz insanlara cevap vermiyorum ağlamaya devam etsinler. Tartismaya giremem. Dedigim gibi zamaninizi boş geçirmeyin benim önerim hesap stoklayin. Hadi iyi forumlar herkese. Lutfen mesaj atmayin mesaj kutum dolu. Iyi aksamlar.