Konu
Reklam açabilen var mı şuan?
02-04-2020, 22:06:28
#114
Reims
Gereksiz insanlara cevap vermiyorum ağlamaya devam etsinler. Tartismaya giremem. Dedigim gibi zamaninizi boş geçirmeyin benim önerim hesap stoklayin. Hadi iyi forumlar herkese. Lutfen mesaj atmayin mesaj kutum dolu. Iyi aksamlar.