Şuan noxtan hesap stok'u yapiyorum. Reklamlar duzelene kadar hesap stoklayin reklamlar düzelince seri bi şekilde girersiniz. Boş durmayin stok yapin ☺
Bu arada 2 reklam soktum aktife insallah duzelirde uğraştirmaz.zaten yarinda duzelmezse ibana gececem. En azindan ibanda 10 hesaptan 6 7tane geciriyorum ve 45.
Hadi herkese iyi forumlar ☺
(Yorumlarin hepsini okudum okumaya devam edecem)
Eleman hesap açmaya devam ediyor