• 03-05-2010, 12:56:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar biliyosunuzki ebaydan özellikle çin ve hong kong 'lu satıcılardan ürün alırken fiyata aldanmayın örnek vermek istiyorum 128 gb olarak satın aldıgınız'da ürün size 4 gb olarak geliyor yani fake bunu yazayım dedim .Bu konu üzerinden ebay'da dikkat etmenizi istediğim ve önerdiğim satıcıları bu konu altında yazacağım .
    Fake ürünler http://fightflashfraud.wordpress.com/ burdan bakabilirsiniz.Site bana ait değildir sadece paylaşmak istedim.Yine yazayım Ebay üzerinden alışveriş yaparken hemen İ-trader yüksek diye o satıcı bir numara degil güvenilir bile degildir.Neyse bugunluk bu kadar devamını yazmyı dşünüyorum.İyi günler
  • 03-05-2010, 13:07:44
    #2
    ebaydan 2 yıldan fazla bi süredir alışveriş yapıyorum.aldıgım ürünlerde 1 tek sorun yaşamadım,her hafta 3-5 parça bişey gelir oradan.ama aldıgım ürünler her zaman küçük parçalar olmuştur,kıtalar arası bi alışverişde çokda fazla güvenemiyorsun 2$ a aldıgım bi mp4 player için 2 hafta boyunca sabah,ögle,akşam mesajlaştıgım bi adam vardı yani çok ilgili satıcılarda var....daha önceki satışlarına bakmayalımda nasıl anlıycaz peki hangisi güvenilir hangisi çakal ?
  • 03-05-2010, 13:26:49
    #3
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ebaydan 2 yıldan fazla bi süredir alışveriş yapıyorum.aldıgım ürünlerde 1 tek sorun yaşamadım,her hafta 3-5 parça bişey gelir oradan.ama aldıgım ürünler her zaman küçük parçalar olmuştur,kıtalar arası bi alışverişde çokda fazla güvenemiyorsun 2$ a aldıgım bi mp4 player için 2 hafta boyunca sabah,ögle,akşam mesajlaştıgım bi adam vardı yani çok ilgili satıcılarda var....daha önceki satışlarına bakmayalımda nasıl anlıycaz peki hangisi güvenilir hangisi çakal ?
    ben adamlara resmen bayılıyorum ürünlerimi ne zaman yolluycak 1.5 ay bekledıgım urunler gelmıyor adama diyorum kargom nerde adam diyor kargoyu yolladım diyemiyorda air maille yolladım diye neyse adamı artık iyice sıkıştırıyorum adam ağzındaki bakayı çıkarıyor kargonu yollamadım diye tabi paramı geri aldım ama işte çinli satıcıların çogu böyle yapıyor istiyorsan satıcı ismi yazayım zaten fiyatlardan belli oluyor
  • 03-05-2010, 13:30:58
    #4
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben adamlara resmen bayılıyorum ürünlerimi ne zaman yolluycak 1.5 ay bekledıgım urunler gelmıyor adama diyorum kargom nerde adam diyor kargoyu yolladım diyemiyorda air maille yolladım diye neyse adamı artık iyice sıkıştırıyorum adam ağzındaki bakayı çıkarıyor kargonu yollamadım diye tabi paramı geri aldım ama işte çinli satıcıların çogu böyle yapıyor istiyorsan satıcı ismi yazayım zaten fiyatlardan belli oluyor
    birazda şans işi sanırım,geçen yıl bi bluetooth kulaklık almıştım.türkiyeden aynısını 25 tl ye almıştım,orada 1$ a buldum.adam ürünü gönderdim dedi,aradan 10 gün geçti ürün yok.gidip pttye sordum,bizde yok ama gelir dediler.adama söyledim ister paranı vereyim istersende tekrar ürünü göndereyim dedi bende parayı napıcam sen ürün gönder dedim.3 gün arayla 2 tane birden gönderdi o kulaklıkdan ve birisi yolda kırılmış,digeri normal geldi.
  • 03-05-2010, 14:06:29
    #5
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birazda şans işi sanırım,geçen yıl bi bluetooth kulaklık almıştım.türkiyeden aynısını 25 tl ye almıştım,orada 1$ a buldum.adam ürünü gönderdim dedi,aradan 10 gün geçti ürün yok.gidip pttye sordum,bizde yok ama gelir dediler.adama söyledim ister paranı vereyim istersende tekrar ürünü göndereyim dedi bende parayı napıcam sen ürün gönder dedim.3 gün arayla 2 tane birden gönderdi o kulaklıkdan ve birisi yolda kırılmış,digeri normal geldi.
    geçenlerde 2 tane iphone case aldım 1 dolardan almaz olaydım kırılmış resmen tuzla buz olmuş valla abicim biraz pahalı olsun marka olsun abi ucuza 2 tane mp3 mp4 aldım ucuzlugu nalet olsun 1 hafta sonra cırt
  • 03-05-2010, 14:47:49
    #6
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçenlerde 2 tane iphone case aldım 1 dolardan almaz olaydım kırılmış resmen tuzla buz olmuş valla abicim biraz pahalı olsun marka olsun abi ucuza 2 tane mp3 mp4 aldım ucuzlugu nalet olsun 1 hafta sonra cırt
    bende mp3,mp4 ler aldım ebaydan.mp4 ü yaklaşık 2 yıldır,mp3 ü ise 1,5 yıldır kullanıyorum.mp4 de küçük bi sorun oldu başta ama onunda sıfırını gönderdiler tekrar ve başkada bi sorun olmadı.sen nerede işe yaramaz adam var onu mu buldun naptın
  • 03-05-2010, 15:07:55
    #7
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende mp3,mp4 ler aldım ebaydan.mp4 ü yaklaşık 2 yıldır,mp3 ü ise 1,5 yıldır kullanıyorum.mp4 de küçük bi sorun oldu başta ama onunda sıfırını gönderdiler tekrar ve başkada bi sorun olmadı.sen nerede işe yaramaz adam var onu mu buldun naptın
    ben i-tradere güvenerek almıştım ama işte sorum bende değil satıcılarda vede ebay gibi bir e-ticaret siteside bunlara göz yumuyor ama tabi bunların yanında öyle satıcılar varki nasıl anlatsamkı melek
  • 07-05-2010, 09:45:53
    #8
    Ve 32 gb 2.8" LCD Touch Screen MP3 MP4 geldi
    abicim süper bu ya dokunmatik
  • 07-05-2010, 10:02:09
    #9
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve 32 gb 2.8" LCD Touch Screen MP3 MP4 geldi
    abicim süper bu ya dokunmatik
    türkçe dil seçeneği var mı bu üründe ?