bende mp3,mp4 ler aldım ebaydan.mp4 ü yaklaşık 2 yıldır,mp3 ü ise 1,5 yıldır kullanıyorum.mp4 de küçük bi sorun oldu başta ama onunda sıfırını gönderdiler tekrar ve başkada bi sorun olmadı.sen nerede işe yaramaz adam var onu mu buldun naptın
ben i-tradere güvenerek almıştım ama işte sorum bende değil satıcılarda vede ebay gibi bir e-ticaret siteside bunlara göz yumuyor

ama tabi bunların yanında öyle satıcılar varki nasıl anlatsamkı melek