ebaydan 2 yıldan fazla bi süredir alışveriş yapıyorum.aldıgım ürünlerde 1 tek sorun yaşamadım,her hafta 3-5 parça bişey gelir oradan.ama aldıgım ürünler her zaman küçük parçalar olmuştur,kıtalar arası bi alışverişde çokda fazla güvenemiyorsun 2$ a aldıgım bi mp4 player için 2 hafta boyunca sabah,ögle,akşam mesajlaştıgım bi adam vardı yani çok ilgili satıcılarda var....daha önceki satışlarına bakmayalımda nasıl anlıycaz peki hangisi güvenilir hangisi çakal ?