ebaydan 2 yıldan fazla bi süredir alışveriş yapıyorum.aldıgım ürünlerde 1 tek sorun yaşamadım,her hafta 3-5 parça bişey gelir oradan.ama aldıgım ürünler her zaman küçük parçalar olmuştur,kıtalar arası bi alışverişde çokda fazla güvenemiyorsun

2$ a aldıgım bi mp4 player için 2 hafta boyunca sabah,ögle,akşam mesajlaştıgım bi adam vardı yani çok ilgili satıcılarda var....daha önceki satışlarına bakmayalımda nasıl anlıycaz peki hangisi güvenilir hangisi çakal ?
ben adamlara resmen bayılıyorum ürünlerimi ne zaman yolluycak 1.5 ay bekledıgım urunler gelmıyor adama diyorum kargom nerde adam diyor kargoyu yolladım diyemiyorda air maille yolladım diye neyse adamı artık iyice sıkıştırıyorum adam ağzındaki bakayı çıkarıyor kargonu yollamadım diye tabi paramı geri aldım ama işte çinli satıcıların çogu böyle yapıyor istiyorsan satıcı ismi yazayım zaten fiyatlardan belli oluyor