Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçenlerde 2 tane iphone case aldım 1 dolardan almaz olaydım kırılmış resmen tuzla buz olmuş valla abicim biraz pahalı olsun marka olsun abi ucuza 2 tane mp3 mp4 aldım ucuzlugu nalet olsun 1 hafta sonra cırt
bende mp3,mp4 ler aldım ebaydan.mp4 ü yaklaşık 2 yıldır,mp3 ü ise 1,5 yıldır kullanıyorum.mp4 de küçük bi sorun oldu başta ama onunda sıfırını gönderdiler tekrar ve başkada bi sorun olmadı.sen nerede işe yaramaz adam var onu mu buldun naptın