Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben adamlara resmen bayılıyorum ürünlerimi ne zaman yolluycak 1.5 ay bekledıgım urunler gelmıyor adama diyorum kargom nerde adam diyor kargoyu yolladım diyemiyorda air maille yolladım diye neyse adamı artık iyice sıkıştırıyorum adam ağzındaki bakayı çıkarıyor kargonu yollamadım diye tabi paramı geri aldım ama işte çinli satıcıların çogu böyle yapıyor istiyorsan satıcı ismi yazayım zaten fiyatlardan belli oluyor
birazda şans işi sanırım,geçen yıl bi bluetooth kulaklık almıştım.türkiyeden aynısını 25 tl ye almıştım,orada 1$ a buldum.adam ürünü gönderdim dedi,aradan 10 gün geçti ürün yok.gidip pttye sordum,bizde yok ama gelir dediler.adama söyledim ister paranı vereyim istersende tekrar ürünü göndereyim dedi bende parayı napıcam sen ürün gönder dedim.3 gün arayla 2 tane birden gönderdi o kulaklıkdan ve birisi yolda kırılmış,digeri normal geldi.