fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birazda şans işi sanırım,geçen yıl bi bluetooth kulaklık almıştım.türkiyeden aynısını 25 tl ye almıştım,orada 1$ a buldum.adam ürünü gönderdim dedi,aradan 10 gün geçti ürün yok.gidip pttye sordum,bizde yok ama gelir dediler.adama söyledim ister paranı vereyim istersende tekrar ürünü göndereyim dedi bende parayı napıcam sen ürün gönder dedim.3 gün arayla 2 tane birden gönderdi o kulaklıkdan ve birisi yolda kırılmış,digeri normal geldi.
geçenlerde 2 tane iphone case aldım 1 dolardan almaz olaydım kırılmış resmen tuzla buz olmuş valla abicim biraz pahalı olsun marka olsun abi ucuza 2 tane mp3 mp4 aldım ucuzlugu nalet olsun 1 hafta sonra cırt