İlginç bir domain macosxlion(dat)com
95
●5.745
- 15-11-2010, 00:14:35iyi para eder gibi görünüyorlar ama fazla istersen wipoya gitme ihtimalleri olur da % 99 alırlar. bence kendin için iyi diyeceğin bir rakam iste.
- 15-11-2010, 01:18:34konu ilk acıldıgında cok eder yazmıştım,ama biraz baktım diğer sürümlerin .com larında firmanın sitesine yönlendirme vs. yok,sahipleri kim incelemeye de erindim
,aceba daha önce böyle bir satış gercekleş mi?,yoksa firma önem vermemiş mi,eğer diğer sürümlerde böyle birşeye gerek görmediyse,domainlerden iş çıkmaz gibi gelmeye başladı,bu son sürüm ve kararlı sürümse [daha sonra ayı,kutup ayısı felan böyle sürümlere geçmeyeceklerse
]en iyisi onların nabzını ölçüp ne kadar verebileceklerini sormak,verdikleri teklifin biraz üstünde pazarlığa tutuşmak,inş. en iyi şekilde güzel bir fiyata satılır,bir Türk sattığı için bende (bizde) mutlu olurum...
- 15-11-2010, 10:49:45Firma eski sürümlerin hiç birisinin domainine sahip değil. Demek ki pek ilgilendirmiyor onları domainin kimde olduğu veya alıp almamak.
- 16-11-2010, 02:26:11Sizin domain için biçtiğiniz değer nedir ?
Yada
Yüksek teklif verin. 100,000 $ altına düşmeyin sakın. Teklif cevapsız veya olumsuz olursada;
Daha önce satışı gerçekleşen ( pizza.com vs. ) gibi domainlerin satışının yapıldığı sitelerde, satış konusu açın. ve mail olarak onlara linki bildirin.
175,000 $ aslında iyi fiat. - 16-11-2010, 22:07:40Ayrıca macosx.com de domaini de kendilerinde değil. Bırak macosx.... adam macosx.com ile bile ilgilenmiyorsa bu adamlar hiç mi hiç ilgili değiller domainle.wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

,aceba daha önce böyle bir satış gercekleş mi?,yoksa firma önem vermemiş mi,eğer diğer sürümlerde böyle birşeye gerek görmediyse,domainlerden iş çıkmaz gibi gelmeye başladı,bu son sürüm ve kararlı sürümse [daha sonra ayı,kutup ayısı felan böyle sürümlere geçmeyeceklerse