• 15-11-2010, 00:00:39
    #55
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Arkadaşı zekası yüzünden tebrik ederim. Çok güzel düşünmüş cidden. Tahmin ediyorum şuanda Windows8, Windows Eight, Windows 2012 alınmıştır (:
  • 15-11-2010, 00:14:35
    #56
    iyi para eder gibi görünüyorlar ama fazla istersen wipoya gitme ihtimalleri olur da % 99 alırlar. bence kendin için iyi diyeceğin bir rakam iste.
  • 15-11-2010, 00:18:37
    #57
    Üyeliği durduruldu
    apple wipo'ya gitse de domainleri vermek zorunda değil...
    maço xleon
    maço xlion
    maço xleo
    nickleriyle blog kurar
    hem reg yılları zaten bu isim çıkmadan baya bi öncesine dayanıyor.
    arkadaş istediği fiyatı teklif verebilir...
  • 15-11-2010, 01:18:34
    #58
    konu ilk acıldıgında cok eder yazmıştım,ama biraz baktım diğer sürümlerin .com larında firmanın sitesine yönlendirme vs. yok,sahipleri kim incelemeye de erindim ,aceba daha önce böyle bir satış gercekleş mi?,yoksa firma önem vermemiş mi,eğer diğer sürümlerde böyle birşeye gerek görmediyse,domainlerden iş çıkmaz gibi gelmeye başladı,bu son sürüm ve kararlı sürümse [daha sonra ayı,kutup ayısı felan böyle sürümlere geçmeyeceklerse]en iyisi onların nabzını ölçüp ne kadar verebileceklerini sormak,verdikleri teklifin biraz üstünde pazarlığa tutuşmak,inş. en iyi şekilde güzel bir fiyata satılır,bir Türk sattığı için bende (bizde) mutlu olurum...
  • 15-11-2010, 01:28:25
    #59
    şahsi fikrim EN DOGRU KARAR BEKLEMEKTİR,,,

    Siz domainin sizde olduğunu duyurmuşsunuz..
    Bu aşamada xxx. Veya xxxxx istesenizde hiç bir önemi oluyacaktır.
    Sedo da satış konusu açıp bekleyin derim

    Ayrıca konu tam geyik olmuş.. Domaincide konuşmuş vatandaşta
  • 15-11-2010, 10:49:45
    #60
    Firma eski sürümlerin hiç birisinin domainine sahip değil. Demek ki pek ilgilendirmiyor onları domainin kimde olduğu veya alıp almamak.
  • 16-11-2010, 01:50:37
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nedir arkadaşlar son durum merakla takip ediyorum konuyu

    @Azerbaycanlı domain sahibi arkadaş mail attı sana cevap olarak göndermemi istemiş.

    Alıntı
    Önceki surumlerin domainlerini arastirmissin iyi de etmissin.
    domainlerin hemen hepsi su anda sahipsizler evet.
    ama...
    hangisi gundemde ise vakti zamaninda o sitelerde ticari faliyetler yurutuldu.
    ornek vermek gerekirse...
    www.macosxtiger.com da uzun sure amerikali bir bilgisayar firmasi mac urunleri pazarladi.
    leopar ve panter de ayni sekilde kullanildi.
    apple neden derekt almadi ben de bilemiyorum acikcasi.


    zaten bu domainde beni endiselendiren yan budur
    teselli eden yani ise... en kararli ve son surum olarak digerlerinden bir farki olmasi.
    ve apple ile diyalog kurabilmis olmam.


    son durum budur.
  • 16-11-2010, 02:26:11
    #62
    Sizin domain için biçtiğiniz değer nedir ?
    Yada
    Yüksek teklif verin. 100,000 $ altına düşmeyin sakın. Teklif cevapsız veya olumsuz olursada;

    Daha önce satışı gerçekleşen ( pizza.com vs. ) gibi domainlerin satışının yapıldığı sitelerde, satış konusu açın. ve mail olarak onlara linki bildirin.

    175,000 $ aslında iyi fiat.
  • 16-11-2010, 22:07:40
    #63
    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedir arkadaşlar son durum merakla takip ediyorum konuyu

    @Azerbaycanlı domain sahibi arkadaş mail attı sana cevap olarak göndermemi istemiş.
    Ayrıca macosx.com de domaini de kendilerinde değil. Bırak macosx.... adam macosx.com ile bile ilgilenmiyorsa bu adamlar hiç mi hiç ilgili değiller domainle.