şahsi fikrim EN DOGRU KARAR BEKLEMEKTİR,,,

Siz domainin sizde olduğunu duyurmuşsunuz..
Bu aşamada xxx. Veya xxxxx istesenizde hiç bir önemi oluyacaktır.
Sedo da satış konusu açıp bekleyin derim

Ayrıca konu tam geyik olmuş.. Domaincide konuşmuş vatandaşta