• 13-11-2010, 01:34:36
    #19
    başlık 1 milyon dolarlık domain ama bu domaine 1 milyon dolar verene kadar adamlar lion.com'u alır.

    Çok uçuk bi fiyat vermemek gerekir. En azından fiyat sizi tatmin etmeli. Çünkü lion(aslan) kedigillerin en sonuncusu. Yani bu sürüm kararlı sürüm. Onun için domainin değeri diğerlerine göre leopar vs. daha fazla olmalı.

    sizi ne tatmin eder bilmiyorum ama ben 25-50 bin arası bi teklifte bulunurdum.
  • 13-11-2010, 02:01:59
    #20
    Çok abartıp kaçırtma derim, 50,000 $ denemelisin bence.Onlar için ufak para bu,bizim için iyi para hayırlı olsun ...
  • 13-11-2010, 02:08:30
    #21
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.500 $
    Arkadaşın istemesi gereken paramı senin teklifinmi
  • 13-11-2010, 02:09:34
    #22
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın istemesi gereken paramı senin teklifinmi
    Yok Mac'in Wipo ya yatıracağı yaklaşık ücret...
  • 13-11-2010, 02:22:45
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bence patronu zaten böyle birşeyle direk ilgilenmez. webmaster'a danışırlar. Oda bence yüksek bir fiyat çekersen, domainleri öldürmeyi bırak seninkini almazlar ve öyle öldürürler.

    Bence yani en fazla 50bin çek daha fazlasını bence kaldırmaz.
  • 13-11-2010, 02:34:48
    #24
    arkadaşlar adam sağlam bişeyler düşürmüş ve pazarlamak istiyor her zaman bu tarz domainler düşürülmüyor ve bilgi sahibi olanlardan yorum bekliyor
  • 13-11-2010, 02:35:34
    #25
    Üyeliği durduruldu
    helalinden 100 lira vereyim

    işallah istediğin fiyata satarsın kardeş.
  • 13-11-2010, 02:39:00
    #26
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir düşünce
  • 13-11-2010, 03:08:25
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Benim mesajlarımı silen moda bu mesajım.

    R10'un bozulmaması veya düzelmesi için. Önce insanların bu sitenin amacını öğrenmesi gerekiyor. Kimisi geyik için, kimisi siyaset için kullanıyor. Kimiside böyle soru bankası niyetine kullanıyor. Üstüne üstlük cevabı tatmin edici bulmayınca beğenmiyor bizi.

    Bunları düzeltmenin yoluda izin verilmemesidir!

    Ben bugüne kadar forumda kimseden yardım aldığım için para vermedim. Yardım ettiğim içinde almadım. Burda herkes babasının hayrına birbirine yardım eder.