başlık 1 milyon dolarlık domain ama bu domaine 1 milyon dolar verene kadar adamlar lion.com'u alır.
Çok uçuk bi fiyat vermemek gerekir. En azından fiyat sizi tatmin etmeli. Çünkü lion(aslan) kedigillerin en sonuncusu. Yani bu sürüm kararlı sürüm. Onun için domainin değeri diğerlerine göre leopar vs. daha fazla olmalı.
sizi ne tatmin eder bilmiyorum ama ben 25-50 bin arası bi teklifte bulunurdum.
İlginç bir domain macosxlion(dat)com
95
●5.745
- 13-11-2010, 02:08:30Arkadaşın istemesi gereken paramı senin teklifinmiAfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2010, 02:09:34Yok Mac'in Wipo ya yatıracağı yaklaşık ücret...Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2010, 02:22:45Üyeliği durdurulduHocam bence patronu zaten böyle birşeyle direk ilgilenmez. webmaster'a danışırlar. Oda bence yüksek bir fiyat çekersen, domainleri öldürmeyi bırak seninkini almazlar ve öyle öldürürler.


Bence yani en fazla 50bin çek daha fazlasını bence kaldırmaz. - 13-11-2010, 03:08:25Üyeliği durdurulduBenim mesajlarımı silen moda bu mesajım.
R10'un bozulmaması veya düzelmesi için. Önce insanların bu sitenin amacını öğrenmesi gerekiyor. Kimisi geyik için, kimisi siyaset için kullanıyor. Kimiside böyle soru bankası niyetine kullanıyor. Üstüne üstlük cevabı tatmin edici bulmayınca beğenmiyor bizi.
Bunları düzeltmenin yoluda izin verilmemesidir!
Ben bugüne kadar forumda kimseden yardım aldığım için para vermedim. Yardım ettiğim içinde almadım. Burda herkes babasının hayrına birbirine yardım eder.
hayırlı olsun ...
