• 16-11-2010, 23:12:17
    #64
    Rüyamda bu domainlere ben sahip olmuştum
    Neyse konumuza dönelim. Evet diğer arkadaşların dediği gibi önce onlardan bir fiyat beklemesi daha mantıklı olur. 3 aşağı 5 yukarı birbirine yakın bir fiyat çekersin ona göre satarsın. taş atıpta kolun yorulmadı ya. şuan için 50 100 bin arası bir teklif gelirse bence kaçırmamalısın. sonuçta o domain apple dan başka hiçbir firmanın işine yaramaz. Hayırlı ve güzel haberlerle bizi sevindirmen ümidiyle...
  • 17-11-2010, 00:39:39
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca macosx.com de domaini de kendilerinde değil. Bırak macosx.... adam macosx.com ile bile ilgilenmiyorsa bu adamlar hiç mi hiç ilgili değiller domainle.
    Bu domaini almaları için bir sebep yok aslında. Sonuçta alsalar bile macosx sayfasına yönlenicek. Ancak güncel ve kararlı sürüm için aynı düşünceyi savunmak biraz garip olabilir. Tarık beyinde belirttiği gibi daha önce benzer bir domain macosxtiger sürümü için uzun süre kullanılmış ve yüksek gelir sağlanmış domain üzerinden.

    Apple ile anlaşılamadığı durumda sedo gibi platformlarda satışı yapılırsa inanıyorum yinede iyi bir rakama satılabilir. Çünkü yurtdışında macosx desteği veren, satışı yapan pek çok firma var. Kararlı sürüm olduğu için daha uzun süre faliyette kalacak bir domain. Bu yüzden diğer firmalarda ilgilenecektir domain ile.
  • 24-11-2010, 00:31:04
    #66
    hocam 1 haftadır bilgi vermiyorsunuz son durum nedir?
  • 24-11-2010, 00:36:05
    #67
    bu domain güzel ama şunu söyleyebilirimki hiç bir işe yaramayacak.
  • 24-11-2010, 00:59:55
    #68
    Arkadaşım siten Google da "macosx lion" aramasında birinci sayfada.
    Benim tavsiyem bu sistemi merak edenler çok olacak yabancılardan ve googleden arama yapmaya başlayacaklar bunun için sitende birinci sayfadayken park sitesine oark et oarktan para kazan.
    Telif hakkını gasp edecek yazılardan kaçınman lazım yoksa elinden mahkeme ile alırlar domaini.
  • 24-11-2010, 01:29:17
    #69
    O domaini bırak milyonu onbinlere satamazsınız hocam. Apple kassın zaten 1.500 dolar, hadi işi garantiye alsın 4.000 dolarlık wipo masrafıyla her türlü alır. Birincisi zaten direkt adamların markasını sitenizde kullanmışsınız, ikincisi domain satılık olabilir yazmışsınız.Neresinden bakarsanız bakın cybersquatting. Bence kasmayın verin 4-5 bine. Pirince giderken bulgurdan olmayın...
  • 24-11-2010, 01:45:21
    #70
    Üyeliği durduruldu
    alfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O domaini bırak milyonu onbinlere satamazsınız hocam. Apple kassın zaten 1.500 dolar, hadi işi garantiye alsın 4.000 dolarlık wipo masrafıyla her türlü alır. Birincisi zaten direkt adamların markasını sitenizde kullanmışsınız, ikincisi domain satılık olabilir yazmışsınız.Neresinden bakarsanız bakın cybersquatting. Bence kasmayın verin 4-5 bine. Pirince giderken bulgurdan olmayın...
    Neye göre yazdınız siz merak ettim? Ayrıca 3-5 bin $ satmaktan satmamayı tercih eder eminim.
  • 24-11-2010, 02:01:40
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mavisfaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm


    macosxcat[nokta]com'a hangi yilda gelir acaba
    gelmez
  • 24-11-2010, 02:14:09
    #72
    i lile $10.000.

    yaz gönder, temiz.